10 kansanlaulua 3-ääniselle sekakuorolle — 10 Finnish folk songs for a 3-voiced mixed choir
Sipilä, EeroTuotetiedot
Nimeke: | 10 kansanlaulua 3-ääniselle sekakuorolle — 10 Finnish folk songs for a 3-voiced mixed choir | ||
Tekijät: | Sipilä, Eero (Säveltäjä) | ||
Tuotetunnus: | 9790042133163 | ||
Tuotemuoto: | Nuotti | ||
Saatavuus: | Toimitusaika 7-16 päivää | ||
Hinta: | 10,00 € (9,09 € alv 0 %) | ||
|
|||
Lisätiedot
Kustantaja: | Fennica Gehrman |
Painos: | 2. painos, 2018 |
Julkaisuvuosi: | 2018 |
Kieli: | suomi |
Sivumäärä: | 39 |
Tuoteryhmät: | Kuoroteokset Sekakuoro |
Kirjastoluokka: | 78.341 Kuorot ilman säestystä |
Esittelyteksti
Eero Sipilän syntymän 100-vuotisjuhlavuoden kunniaksi julkaistaan uusintapainos 10 kansanlaulua 3-ääniselle sekakuorolle. Sipilän suppeahkossa sävellystuotannossa keskeisessä asemassa ovat kuoromusiikki, urkuteokset sekä kamarimusiikkisävellykset. Sipilän rakkaus vanhaa musiikkia, erityisesti gregorianiikkaa ja keskiajan musiikkia, kohtaan alkaa näkyä 1950-luvulla valmistuneissa teoksissa.
10 kansanlaulua: Syntymistään sureva; Kuku, kuku minun käköseni; Hyvää iltaa; Köyhä poika; Tämän kylän pojat; Tän kylän ämmät; Heila Hampurissa; Pojat kun rannalla lauleli; Ketolan Jukka; Hautalan Heikki
To commemorate the Centenary of Eero Sipilä (1918-1972) a reprint of his choral arrangements 10 folksongs for a 3-part mixed choir is released. Sipilä's creative output focused on choral music, organ music and chamber music. His love for old music, especially Gregorian and medieval, is clearly audible in the works composed in the 1950s.
10 kansanlaulua: Syntymistään sureva; Kuku, kuku minun käköseni; Hyvää iltaa; Köyhä poika; Tämän kylän pojat; Tän kylän ämmät; Heila Hampurissa; Pojat kun rannalla lauleli; Ketolan Jukka; Hautalan Heikki
To commemorate the Centenary of Eero Sipilä (1918-1972) a reprint of his choral arrangements 10 folksongs for a 3-part mixed choir is released. Sipilä's creative output focused on choral music, organ music and chamber music. His love for old music, especially Gregorian and medieval, is clearly audible in the works composed in the 1950s.