Pianon avain / Piano Key — ohjelmisto 1 / repertoire 1
Louhos, Meri; Juris, Carlos; Liu-Tawaststjerna, Hui-YingTuotetiedot
Nimeke: | Pianon avain / Piano Key — ohjelmisto 1 / repertoire 1 | ||
Tekijät: | Louhos, Meri (Kirjoittaja) Juris, Carlos (Kirjoittaja) Liu-Tawaststjerna, Hui-Ying (Kirjoittaja) |
||
Tuotetunnus: | 9790550111899 | ||
Tuotemuoto: | Nuotti | ||
Saatavuus: | Toimitusaika 3-7 päivää | ||
Hinta: | 23,60 € (21,45 € alv 0 %) | ||
|
|||
Kustantaja: | Fennica Gehrman |
Painos: | 13. painos, 2021 |
Julkaisuvuosi: | 2014 |
Kieli: | englanti, monia kieliä, suomi |
Sivumäärä: | 61 |
Tuoteryhmät: | Piano Pianokoulut Pianokoulut Soitinkoulut, pedagogiset julkaisut Suosituimmat soitinkoulut |
Kirjastoluokka: | 78.61 Piano |
Pianon avain, ohjelmisto 1 sisältää runsaasti musiikkia, jonka avulla Pianon avain 1 -koulussa opitut asiat kertautuvat ja vahvistuvat kappaleita harjoitellessa. Vihkoja on tarkoitus käyttää rinnakkain, sillä pianokoulussa opitaan nuotinluku ja musiikin peruskäsitteet, ohjelmistovihko puolestaan innostaa elävään musisointiin.
Ohjelmiston kappaleiden pituus ja vaikeusaste vaihtelevat, jotta kullekin oppilaalle voidaan valita sisällöltään ja tekniikaltaan sopivat tehtävät. Jokaisessa kappaleessa on jotakin houkuttelevaa: mieleenjäävä melodia, tarttuva rytmi tai kiinnostava sointupohja.
Tyylillisesti ohjelmistovihko kattaa laajan alueen: vihkossa esiintyy säveltäjiä eri maista ja eri aikakausilta.
Ohjelmistovihkon kappaleet - helpoimmatkin - soveltuvat esitettäviksi. Ne innostavat ja motivoivat oppilasta tutustumaan uuteen ja erilaiseen musiikkiin.
Ohjelmiston kappaleiden pituus ja vaikeusaste vaihtelevat, jotta kullekin oppilaalle voidaan valita sisällöltään ja tekniikaltaan sopivat tehtävät. Jokaisessa kappaleessa on jotakin houkuttelevaa: mieleenjäävä melodia, tarttuva rytmi tai kiinnostava sointupohja.
Tyylillisesti ohjelmistovihko kattaa laajan alueen: vihkossa esiintyy säveltäjiä eri maista ja eri aikakausilta.
Ohjelmistovihkon kappaleet - helpoimmatkin - soveltuvat esitettäviksi. Ne innostavat ja motivoivat oppilasta tutustumaan uuteen ja erilaiseen musiikkiin.